Desperat ?

Hur fan tänker jag ??????

Nu kommer personer säkert bli sura på mig för att jag är dum, jo tack ni behöver inte säga det jag vet redan det själv, men jag kan inte hjälpa det har bara lite otur när jag tänker.


Känner ni ibland som mig att ni är på tok för krånliga , så krångliga att ni knappt själva kan förstå hur ni tänker och varför ni gör som ni gör?
Jag känner så rätt ofta faktikst, som nu tillexempel.

Läste en grej som jag absolut inte äns borde reagare på, jag har ju sagt att jag inte vill vad gör det då om personen raggar på allt och alla?
Men för mig gör det faktikst nåt, för när en kille gillar mig ja då vill jag kunna känna mig lite speciell och inte som en i mängden.  Att man raggar på några är för mig inget konstigt men jag raggar på personer som jag finner intressanta och inte på allt och alla speciellt inte i nyktert tillstånd (kan ju förstås hända när jag är onykter någon gång , det ska jag inte neka till) . För mig verkar det bara desperat som att man kan ta vem som helst och vem vill bli omtyckt av en sån person? Nej jag vet att jag är trött och inte borde skriva en massa skit, men att du har raggat på den här personen också , hur tänker du egentligen??? För i mina ögon verkar du just nu bara vara en "Jag kan ta vem som helst, för jag är desperat" person.
Tro nu inte att jag försöker begära att jag ska få känna mig speciell av dig när jag inte vill va tillsammans , för så är det faktikst inte. Försöker bara skriva av mig och förstå varför man raggar på allt och alla? Det ända svar jag kan finna är att man är rysligt desperat.

Nej , jag borde sluta skriva nu för jag vet att det är egentligen jag som är dum , för jag får väl erkänna att detta till stor del ändå handlar om att jag vill vara speciell, bli omtyckt och få uppmärksamhet men inte av någon som ger det till vem fan som helst och jag begär inte att jag ska få det längre, nej det är ett avslutat kapitel men under tiden det pågick trodde jag fan att jag var speciell !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0