Att gråtta av lycka :')

Har ni gråttit av lycka någongång ??


Jag har.
Vet inte om jag har gjort det mer än en gång visst kan det kanske ha hänt att man har fått någon tår i ögat när man har skrattat som allra mest med sina vänner eller när man har legat och mysst med en kille som man tycker extra mycket om. Men då har det varit någon tår och inte mer med det.

Men det är en gång som jag speciellt minns och nog aldrig kommer att glömma.
Det var när jag och mormor var på BB och hälsade på mamma och Elinor. Det var andra gången jag fick träffa henne , vet ej varför det just hända andra gången och inte första.

Men jag grätt från att vi kom dit tills vi åkte hem , jag minns hur jag satt och kollade på henne och tänkte på att denna söta bebisen var just min lillasyster och jag grätt. Fy bubblan vad jag grät av lycka !!

o när jag har berättat detta för Elinor så har jag faktikst en gång börjat gråtta igen bara pyttelite men ändå. .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0