Fredagens maskerad !

 
I fredags var det som sagt maskerad för min del och ni alla ser förhoppningsvis vem jag valde att klä ut mig till och nej det är inte musse som en del fick för sig. Musse är ju sagt inte transa. Jag och Sandra träffades vid macken och gick sedan mot Sandra och Rebeca där festen var. Det var en himla massa lekar på festen så som ballongleken, jag har aldrig, sanning eller konsekvens och en del andra . I en annan lek så skulle en kille/tjej vara offer och gå in i ett mörkt rum och sen skulle en annan komma efter så skulle man göra nåt där inne som en liten kyss eller nåt. Sen sa vi till killarna att vi tjejer tänkte gå in i "det mörka rummet" och sen skulle de komma en o en efter men istället som att de blev som i killarnas fantasier (ja ni vet ;) så slog vi lite lät på dem, kittlade en fast sen var vi snälla mot en och gav han en gruppkram o Kim pussade vi alla på kinden ;) o det ska han tacka mig för ! 
Jag och Kim stack sen inom Qbar en runda och när vi gick där jag som mimmi och Kim som pirat så fick vi ju lite blickar efter oss men vi tröttnade ganska fort på Qbar ändå och Kim ville köra till kristiandstad där Bea hade fest och jag följde efter. Var ju där lagom till två sen körde vi hem vid fyra tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0