Gina, Idol och onyttigheter

Har verkligen haft en onyttig dag idag med crepes, lasagn och popcorn på kvällen med Gina som var här och spelade spel och kollade på svenska Hollywod fruar. Men annars har jag faktiskt blivit lite bättre på att träna och hålla mig borta från onyttiga saker. När man tränar så blir man ju mindre sugen på att äta sådant faktikst och i helgen åt jag banan istället för godis och när Sandra ville ha med mig till donkan i eftermiddags så sa jag nej just för att jag bestämmt mig för att försöka hålla mig borta från sånt för mår inte så bra i min kropp.

Förresten vad tyckte ni om Idol ikväll ? Helt rätt att snubben med glasögon gick vidare däremot vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om att Calle gick viddare han kollar för mycket ner i golvet då borde nog HETISEN Eddie gå viddare istället och vet ni vad?? HAN ÄR SINGEL !!! (jag ska fan ha han !!)


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Emma när en sån kille är singel finns de oftast en orsak till de me ;)

2009-09-29 @ 01:15:18
Postat av: Bea

Haha lycka till med att få honom Emma , det är väl du och 5000 andra brudar i sverige som är helt nerkärade i honom :P

2009-09-29 @ 13:53:25
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0