Höst i Stockholm =)






Det är länge sedan jag bloggade en hel sommar har gått och höstmörkret har smyggit sig på och det är faktikst oktober
nu. Jag var hemma i skåne under sommaren men än nu tillbacka i stockholm. Ligger på soffan , kollar one tree hill och har precis druckit en stor kopp te.
Förrförra helgen var jag hemma i skåne och umgicks med familj och vänner. Det var en mycket trevlig helg åt på kinaresturang med mamma o systrar, var hemma hos Sandra o Jocke, en mycket trevlig festnatt i kstad, hälsade på mormor och morfar osv. När jag var hemma packade jag även ihopa mitt rum i kartoner. Kändes konstigt och känns konstigt nu när syster ska flytta in där och hon hon håller på att göra om rummet.

Men jag ångrar dock inte att jag flyttade till Stockholm. Stockholm är en myssig stad och kul med större än Hässleholm. Dessutom har jag faktikst fått en del vänner om än inga riktigt nära så har jag iallafall träffat en del trevliga och roliga
att umgås och det händer nästan alltid en massa roliga saker på helgerna.

I helgen var jag bland annat på bio med Jennie på filmen bridesmaide , den var rolig men ingen film som man lägger på minnet. Sen på lördagen skulle det festas. Jag mötte upp Ida och vi hittade efter en del letande till hotell hilton där hennes vänner var , vi förade där. Sen skulle det bli utgång, dock är det nästan alltid samma sak på stureplan , man måste vara himla tidigt för att komma in och det är alltid folk som 'är vip o alltså få göre före. Det slutade med att det bara var jag o Lisa som drog in på ett ställe och hade kul och dansade med folk o vi var längst kvar på dansgolvet =)



Nästkommande helger verkar bli lika bra först nu på fredag ska jag ut med lite nya tjejkompisar bl Jennie och Ida. Det är på ett ställe där blondinbella och några andra har fixat höstfest. Sen nästa onsdag kommer Gina och stannar över helgen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0