Fest med liveuppträde

Igår när vi åkte till Norra Sandby så trodde vi att det skulle vara en vanlig fest men när vi kommer dit ut så är det i en lada och hon som bor där sjunger medans en äldre man spelar gitarr. Det var rätt myssigt och trevligt och sitta där, dricka en cider , äte chips och se på dem. Eftersom jag ändå var bakis och allting snurrade så var det rätt skönt att det var lugn stämning där. Det blev dock lite mer festande efter att de hade spelat klart. Men jag, Nille och Kim stannade inte så länge förrän vi bestämde oss för att köra hem och laga pannkakor. Men på vägen hem så körde vi av vägen och eftersom det var min första trafikolycka (även om den inte var spec stor) så blev jag skit rädd. Fick punka på däcket.
Kvällen avslutades hemma hos Nille med pannkakor och film (som jag dock inte såg klart på).

Idag är det söndag och jag och Gina ska ut till finjasjön en runda ska bli myss : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0