Konstiga drömmar

Uch hade inga roliga drömmar , först drömde jag att pappa dog , att moster var sur på mig prg av något på jobbet. Vaknade till sen och precis som förra gången när jag drömde om att en i familjen dog så hade jag bråttom upp och se så att personen mår bra. Men gick och la mig och läste sen och somnade. Det var verkligen en konstigt dröm jag drömde sen jag var hos en kompis och en annan kille (vet vem) kysste mig på ögonlocken och viskade ord i mina öron så gulligt men sen var det som att jag somnade i min dröm hos den killen och när jag sedan vaknade i drömmen och halvvaknade i drömmen också så kändes det som om någon som var stor log på mig och jag ville bara ha väck den hära är personen jag funderar på vem det kunde vara och kom på att jag bara hade drömt alltihopa på riktigt men jag kunde inte vakna upp helt utan var tvungen att komma på vem den här personen var. Jag tyckte mig känna igen tröjan på personen , det var tungt och jag kunde knappt andas vilket jag sa till personen också.

Uch var iallafall riktigt rälig dröm. Är jag den enda som har såna drömmar , man sover och drömmer men vet ändå om att de tinte är verklighet utan bara en dröm försöker vakna upp från drömmen men det går bara inte?

Låter väldigt konstigt jag vet men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0