Lördagkväll, vilken härlig kväll

Var först på stan med Elinor det blev nya öronhäng , kajal och lite cider till kvällens festande. På kvällen skulle det som sagt bli fest . Festen var hos Macke och jag stack dit vid 10 och sandra skulle komma kort efter men det gjorde hon inte , istället ringde hon mig vid halv 12 tiden och vi bestämde att vi skulle träffas utanför lägenhet för att gå till björket men björket som alltid annars har halva priset till 12 hade det bara denna gången till halv 12. Typiskt ! Vi gick inte in , utan gick istället hem till Sandra för att hon skulle hämta dricka och sen till festen men då skulle alla gådärifrån så följde med dem till Qbar. Träffade en taxichafför senare när jag var ute som jag hade träffat en annan kväll för  ½ år sen när jag var ute med Gina och Erika och som jag o Gina sedan när Erika plötsligt hade försvunit med en kille åkte gratistaxi med. Han kom fortfarande ihåg mig , kan ju säga att inte hade kommit ihåg honom ifall det inte vorre för att jag inte känner till någon annan taxichafför än honom (eller jo min pappa ska börja köra taxi nu men inga andra). Satt iallafall ett tag i taxin och tjabbade med han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0