Vikat på förskola, träffat Sandra, träffat Alex

Dagen började med att jag åkte till osby skulle ju vika på en förskola där, mamma körde mig dit.
Det blev några trevliga förrmidagstimmar där halv 8 - halv 2. Det är alltid kul att vikariera, gillar ju både barn och pengar så hehe. Dock är det alltid svårt hur de vill att man ska vara första gången man är där och sånt men jag försöker göra mitt bästa.

 
Jag får alltid massa frågar om min tandställning och det är faktikst rätt svårt att förklara. Vad ska man licksom säga? "Jag har den för att mina tänder ska bli finare sen??" Men idag var det en flicka som sa den roligaste kommenteren "Vad är det för armband du har i munnen?" Tog ett tag innan jag förstod vad hon menade hehe.

När jag satt på tåget på väg tillbacka till Hässleholm och smsade med Sandra så var hon tydligen inne i stan och undrade om jag ville gå en runda med henne så blev det sen. Köpte inte så mycket dels för att jag o Sandra o kanske några andra ska åka till Malmö eller Ullared sen och shoppa loss. Men ett svart nagelack blev det iallafall.




När jag kom hem så visade det sig att syster och hennes pojkvän satt i lekstugan pågrund av att hon inte hade någon nyckel, de hade suttit där i en och en halv timme.

Vid 22 tiden kom Alex hit dock stannade han bara nån timme eftersom han ska upp varje morgon vid 4 tiden.
(varken jag eller Alex ville va med på kort ändå så tjivades vi med varandra ni vet så som man gör ibland med sina vänner när man har mobil i närheten)


Kommentarer
Postat av: Besarta

sv: tack för din kommentar :D.. Men det var det som var själva grejen, att man kan se på headern vad det är för personer som ligger bakom dom.. Men du kanske inte ser dom på samma sätt som jag, det var ju mina tolkningar av dom, och jag tycker dom speglar bloggarnas personligheter precis.. PS enligt bloggportalen är ju faktiskt kissie sveriges största bloggare, det vet ju nästan alla.. vem om inte hon är sveriges största bloggerska annars dÅ? :D

2009-11-20 @ 03:05:59
URL: http://besartahoti.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Aha coolt. Det gick ganska bra att klättra fast jag tyckte det var läskigt! Så jag kommer inte fortsätta :P

2009-11-20 @ 12:35:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0