Dröm om Melody Club !

Satt och lyssnade på The Sounds och kom plötsligt på att de faktikst var med i min dröm. De, The Ark och Melody Club. Jag hamnade i ett rum dit dessa tre banden plötslig kom dit. Men medans The Ark och The Sounds försvann väldigt snabbt så stannade han som sjunger (christoffer?) kvar så jag var själv där med han och hans familj tror jag. Han och jag försökte ta lite bilder på oss tillsammans , för även om de inte är några stora idoler för mig så vill jag ha bild som minne. De är ju ändå hyffsat bra. Sen blev vi kompisar men han vågade ändå inte ge utt sig nummer. Konstiga drömmar man kan ha ! ¨



Kommentarer
Postat av: Kimsan

Melody club är bra, mkt bättre än the ark o the sounds!!!! :D

2009-09-11 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0