Gå ner i vikt!

Nu ska här börja tränas och ätas bättre, jag ska fan gå ner i vikt för detta håller fan inte längre!!
Kollade bland olika dieter innan en del är ju riktigt konstiga som popcorndiet (??!?!?!?!?) och en del förstår man ju att de absolut inte kommer att fungera som tex bara äta bananer själv kommer man gå upp i vikt igen sen.
Kunde inte ríktigt bestämma mig för någon men åt iallafall omellett sen utan ägggula för de ska tydligen vara onyttigt)
Sen var jag ute och sprang i skogen, skit jobbigt för mig som har jätte dålig kondis.
Jaja , tänker uppdatera för er sen hur det går för mig , gick ju faktikst hyffsat bra förra gången jag försökte men sen gav jag bara upp.




Mitt bästa tips till er som vill gå ner i vikt är absolut att föra mat och träningsdagbok alltså skriva ner vad ni äter och vad ni gör för då ser man det lättare och man vill ju att det ska stå bra saker i denna bok och då skärper man till sig rejält ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0