Kräftskiva och sen fest med dubbelutgång

Kvällen igår började med gäster här hemma och kräftskiva. Trevligt och gott !
Tog mig sedan ner till stan där jag skulle på fest , visste på ett ungerfär vart de var
och det var inget svårt att hitta dit för man hörde folk från balkongen.
Det var en kul fest med massa folk både vänner och främmlingar, vilker oftast brukar bli som bäst.
Innan 12 var det dags för att ta sig till björket  där det dansades mycket,  hände dock lite för
mycket med en kille där om man säger så.
Kvällen avslutades på Qbar.



(snodde lite bilder från Kims bdb)


Även om det var en trevlig kväll så kunde jag inte låta bli att störa mig på alla killar som var lite för självsäkra.
Det var helt trångt i soffan och då får en kille för sig att jag sitter så närma honom för att jag ville strula (ursäkta mig att det var trångt licksom) , sen var det en kille som trodde att jag skulle följa med honom hem till Höör och en som trodde att jag var intresserad av honom för att jag hade smsat han någongång. Nej det blir bara jobbigt när killar är för självsäkra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0