Lördagen - fest o Qbar



Låg och tittade på lejonkungen och annat på tven halvadagen, mot kväll efter att jag hade fixat till mig så var Sandra, Bea och Susanna fortfarande sega så jag tog själv och cyklade ner till stan och till Annas fest. Men efter att ha varit där ett tag så fick jag springa ner för att öppna åt Sandra, Susanna och Bea. Festad lite innan det var dags för att dra till björket. Vi hade rätt kul där o elakt nog så satt jag , Natalie och Minett och asgarvade åt hur Sandra höll på i baren. ;P Men ni skulle ha sett hur rolig hon va ;D Kvällen har kunnat fortsätta på det sättet men jag pallade inte med trycket sen o det blev kaos! Jag fattar bara inte varför jag gör som jag gör och det var bara så sjukt dumt, så förlåt N.
Efter att ha gjort en väldigt dum sak var jag iallafall tillbax på björket, sen blev det Qbar där jag träffade Johan, som sedan följde med på efterfest efter att några hade köpt pizza. 


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

tack så mkt :)

2009-09-13 @ 23:19:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0