Segis dag !

Har haft en segis dag, men det är faktiskt precis vad man behöver efter att ha haft en sån hestisk helg som min (skriver om den senare). Har bara suttit vid datorn , slappat vid tven och lite sånt.

Kollade precis på Svenska Holywood fruar, det programmet är ju fan riktigt sjukt och jag kan bara inte förstå hur Anna Anka tänker. 
Man ska vara vacker och tillfredställa sin man annars får man själv skylla sig om han är otrogen (??!??!), hon följer med sin man på turne dit hon själv inte vill,  hon verkligen ser ner på vanliga människor och förstår inte hur vi klarar oss med vanlig ekonomi och säger själv att hon använder 16 000 kr i månaden på make upp och nu såg det ut som att hon i nästa programm ska tvinga sina barn att försöka bli barnmodeller. Nej detta programmet och speciellt hon är riktigt sjukt !



Nu tänkte jag göra nått gott men det är svårt för samtidigt ska det inte vara onyttigt , någon som har nåt förslag? Sen ska jag se på Hipp,hipp, hora !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0