Fredag - Filmkväll & Jobb | Lördag - Caffefika & Qbar



Äntligen har min blogglängtan kommit tillbacka.
Jag är riktigt sugen på att skriva.

Igår jobbade jag på lager 9 det skulle förberedas inför morgondagens utförsäljning och det blev en hel del att göra och jag tror att jag prismärkte i över 5 timmar blev rätt jobbigt och var rätt trött efteråt. När jag kom hem blev det ett par telefonsamtal pratade med kim som skulle till dagen efter om vad hans kulle köpa för dricka till mig slutade med att jag bestälde 2 flak cider av honom, pratade även med Sandra och det slutade med att jag möte upp Sandra efter att ha ätit lite . Vi gick en runda och jag gick inom statiol och köpte popcorn för tänkte dra upp till R (= en kille som jag har det lite på G med) sen .
Men istället slutade det med filmkväll uppe hos Emil & David , även R kom dit.

Idag vaknade jag sent , åt lite frukost och skulle testa ett spel som jag och syster tagit ner från vinden märkte ganska dock att spelet inte skulle fungera så bestämde med Sandra att vi skulle mötas upp vid lager 9 för skulle se om det fanns nåt att fynda. Men min släkt må vara kneppig för om man ska ha utförsäljning bör man väl inte höja på vissa priser till det dubbla. Både jag , syster och Sandra har sedan innan köpt jeansklänning där för 150 men som nu kosta 300 :S Hmmm..
Det blev en fika sen och när jag kom hem var Elinor ute och lekte med granarna och mamma stod och räffsade löv så stannade ute och snackade lite skit med mamma :P

Ikväll blir det nog till att ta det lugnt till en börja och sen dra upp till R han och hans kompisar skulle sitta och öla en stund innan de drog till Qbar eller de kanske ska till Harrys (??) Själv ska jag bort till Qbar sen en runda iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0