Fredag - fixardag

Igår hände inte så mycket jag jobbade typ bara.
Idag känns det som att jag är uppe hyffsat tidigt fast att klockan är halv 10.
Känner mig helt förkyld men jag hoppas på att det bara är lite morgonfylkning och att
jag snart inte känner av det längre.
Snart är det dags för ägg och räckmackor och sen har jag en hel dag fylld med
massa jobbiga saker. Jag ska ringa acedemedia, affären som jag jobbat i om pengar, jag ska ringa telenor,
jag ska övningsköra, jag ska söka jobb o skicka jobbmail, jag ska ner till stan , jag ska till arbetsförmedlingen. Ja listan kan göras väldigt lång. Sen när jag kommer hem från stan vid 6 tiden blir det till att städa. Men sen ska jag
bara ta det lugnt. Gina kommer hem från Tyskland ikväll så hon kommer nog hit men det skulle nog bli rätt sent.
Ska se talang och äta massa gott typ kladdkaka eller ballerinakladdkaka eller marabou. Jag och Sandra pratade igårnatt om massa god saker på msn och jag blev väldigt sugen så ikväll ska jag bara gotta i mig massa.


Ägg och räck mackor nu :D

Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0