Rubrik

Tyckte nyss jag såg en geting framför datorn men den måste varit en flugga eller hur ? Jag menar getingar i april när det är dåligt väder ute njaa . .fast det var ett bi i uterummet häromdagen så kanske?  Jag blev iallafall lite rädd först för jag har ju faktikst geting förbi.

Fast nu var det inte om getingar jag skulle snacka om tänkte istället berätta vad jag ägnat mina dagar åt sedan jag senast skrev så nu får jag ta och tänka så att det knackar.

Hmm i fredags jobbade jag först ett par timmar sedan så satt jag och min syster Soja hemma hos Pappa ett tag och kollade på talang, gillar det programmet !! Sen cyklade jag till Kim där även Sandra var vi spelade lite spel och sen var vi uppe hos Emil och kollade på film. En annan sak som också är värt att komma ihåg är att min älskade 6 åriga lillasyster gick på sitt första skoldisco som hon verkligen hade sett framemot.

Det roligaste där var tydligen att jaga Ludde ? Hmm det börjas tidigt hahah fast hon gillar ju en annan kille bättre och har tydligen varit gift med den här andra killen också hehe kommer ihåg när hon kom hem från skolan och sa att hon skulle ha en fin klänning på sig för då skulle hon minsan gifta sig med honom nästa dag haha ! Eller när hon satt framför något datorprogram och hade gjort naglar så kom det uppe någon text om att killen som man gillade skulle tycka att man var fin i sina nya naglar och hon sa "Erik??" till pappa hahah . Det är rätt roligt för hon har ju redan börjat snacka om killar som bara den ibland säger hon att någon kille är snygg tillexempel i ett spel där det fanns bilder på killar och även när vi kollade på "dating in the dark" igår så började hon snacka om vilka killar som såg bra ut. Asså hon är 6år så kan väl tyckas lite tidigt ???? Men folk säger ju att hon är lik mig så varför inte egentligen :P
Hon tycker att jag ska satsa på Kim (min bästa killkompis) förresten det har hon alltid tjattat om.


Nu kom jag verkligen utanför ämnet skulle ju inte berätta om henne utan om dagarna som har gått :P

I Lördags jobbade jag först sen på kvällen skulle vi festa dessväre blev festen som vi skulle på instäld så Kim fick ha en liten fest eller förkrök kanske man ska kalla det för trots han jobbiga granne som klagar bara man ser på film men iallafall så var vi ett par stycken som spelade spel och jag som hade kommit sent svepte snabbt i mig mina cider. Sen bärde det av till björket , dansbandsbjörket , det går verkligen dåligt för det stället o där var inte alls mycket folk. Försökte dansa lite på dansbanan med Kim men han hade ju sina egna steg och tyckte jag bara skulle kunna följa hans steg. Det finns ju faktikst speciella steg av en viss anledning att även om killen för så ska man kunna veta stegen . Det funkade iallafall inte så vi höll oss mest i det andra rummet där det var vanlig musik. Sen gick vi till Qbar och fan vad seg jag blev när vi kom dit , blev iallafall ingen efterfest för jag ville bara hem o sova.

Söndagen hände ingenting på och knappt måndagen heller förrutom att jag var uppe på vinden på måndagskvällen och det är en speciell plats som jag bara inte kan låta bli att älska. Hittade ju gammla berättelser som jag skrivit på mellanstadiet, dagböcker, kalle o wendy tidningar, kläder som jag tog ner för att börja använda igen, en massa fame factory filmer säker ett 50 tal och mina egengjorda pärmar med mathias o johan saker (mina idoler som jag var sjukt BESATT i när jag var typ 16) , en med Johan Östberg och en med annat från Fame Factory.  Fan vad glad man är som har kvar de här sakerna.

I tisdags alltså igår så var jag på stan med Sandra, Kim o Elinor vi gick runt lite affärer och sen fikade vi på Madrix myssigt. Idag har jag inte alls gjort mycket förrutom att städat , kollat andra avenyn och kollat en film som hette The Time travler's wife, får ta och skriva om den någon gång för den var underbar (:

Nu orkar jag inte skriva mer men ni får ha det så fint






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0