Torsdag - Elinors skola & sola

Idag var jag och hälsade på min lillasyster på hennes skola.
Man förvånas hela tiden över hur stor hon egentligen för det har hon
verkligen gått och blivit nu. Hon fyller ju trotsallt 7 år om cirka en månad.

När vi hade cyklat hem så la vi ut dynor där ute i det fina vädret och spelade
"tjejsnack" spelade alltid det med mina tjejkompisar när jag var yngre och det
var kul att spela det nu igen. Tänkte jag skulle sola efter att ha spelat färdigt för
det var faktikst skönt där ute och jag låg där med tshirt och shorts men sen somnade jag i typ en timme och när jag vaknade var det inte alls lika skönt längre, utan kalt !

Ikväll har jag sökt högskoleutbildningar, det var ju trotsallt sista dagen. Sökte typ 10 olika socionomutbildningar. Dock tror jag inte att jag kommer fixa engelskan, den har fan alltid varit mitt livs största problem ungefär , ett rent helvete mycket tack vare genom en lärare från grundskolan. Om jag inte fixar engelskan så åker jag till London som Au pair hos en svensk familj och pluggar engelska
på distans.

Ett avsnitt desperat housewives nu om min dator vill som jag vill. (det ville den inte innan så sitter vid mammas
dator nu istället)



Kommentarer
Postat av: Bea

shit , de där utbildningarna måste vara utspridda över typ hela sverige väl ? hoppas du lyckas komma in på nån ! :)

2010-04-16 @ 22:32:21
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0