ville bara säga 3 saker . .

  • Mormor kom hit med äpplen idag och jag bakada jätte goda äpplemuffins med crumble

  • Jag ska gå och lägga mig nu och lyssna på musik, tända ljus och läsa, tycker det är hel myssigt

  • Förstår mig inte på det här med kändiar. Man ska absolut inte snacka skit om dem men sen ifall
    de skriker efter dem o är helt tokigt galna i dem o "älskar" dem ja då är det bara possetiv. Borde inte kändisar lära sig att ta det från båda hållen istället att det både finns de som gillar o tycker illa om dem för enligt mig blir det en rätt orealistiskt värld som de lever i annars, en slags drömvärld. Bloggaren Tyra är en patetiskt tjej när det gäller detta tycker jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0