Festival med systrar samt systers pojkvän

Har varit på stan med systrar Elinor och Sofie, samt Sofies pojkvän.
Sofie fångade kramdjur med sånna där "klor" till Elinor, testade två gånger och fick 2 stycken.
Sen ville Elinor åka karusell dock så har den saken varit ganska svår för hene denna sommaren, antligen tycker hon att det är bebiskaruseller eller så vågor hon inte åka dem. Så det fick bli en sockervadd istället till henne.



Hon ska till legoland i helgen så hoppas det går bättre med karusellerna då. Själv så ska jag till festivalen med vänner på fredag och lördag så fick bli systemet också idag. Både mobror och Sofie kommenterade om att jag hade köpte väldigt mycket dricka men det såg nog mer ut än vad det var. För egentligen var det bara 4 cider vardera till fredag o lördag.

Jag är trött nu men ska snart börja på att fixa med en massa tråkia saker . . rummet ska städdas, ska svara på mail, ska kolla vilka klädder som är lite trasiga så ska Sofie laga dem sen osv .

Men vill nog göra nåt roligt först. . men vad ??



Om jag hade vatt liiite smartare för några månader sedan så hade jag befunnit mig här just nu . . lite fan på det asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0