Idag ska jag . . .



¤ Kolla på mobiler på elgiganten förhoppningsvis så blir jag blixförälskad i en av dem och köper den

¤ Hämta galger i mormors affär och sen fixa med gadroben

¤ Gå igenom skor som ska till skomakaren

¤ Städa resten av rummet

¤ Betalla min Desperate Housewives box 5 som jag vann på tradera

¤ Svara på au pair mejl

Har säkert glömt något . .

Ikväll blir det nog till att grilla här med Sandra, Jocke, Sofie (min syster) och Mattias och sen ner till festivalen. 2 par förhållande och lilla jag Whhi ! Nej jag hoppas att någon mer också vill komma. Gina kommer hem från Tyskland ikväll , hon trodde att hon skulle komma hem sent men jag hoppas det blir lite tidigare så hon också kan komma hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0