Malmöfestivalen igår

Igårkväll blev det malmöfestivalen med grabbarna . . Nille, Lindman, Kim o David.
Nille körde dit, gött att slippa tåg o skånt skit.
Lindman ledde oss rakt ut från festivalen till typ ingenting, eller nja det var ju en park
där 3 av hans vänner satt.
Lindman och David joinade sedan dem resten utav kvällen medans jag , Kim o Nille gick mot festivalen.

Åt nachos, träffade Martin o Peter, Råkade ge en 10 kr till man som sålde sånna sura remmar men sen när de kostade 15 kr och jag inte orkade lämna min 100 lapp så råkade jag glömma att ta tillbax 10 kr men äch det är ju inte en sån stor big deal egentligen, undrade varför de bara serverade langos på sommaren,  kollade även på ett gubbband som spelade cover låtar m.m





Idag gick jag upp hyffsat tidigt eller lite innan 10 åtminsone , brukar gå upp mycket senare på helgerna (eller nja annars med haha men det behöver vi inte låsas om). Men det är bara bra att komma upp tidigt för nu kan jag
ligga i sängen hur länge som helst o bara kolla "sex and the city" :)



Funderar på att även dra hem till mormor o morfar någongång i eftermiddag/kväll och sen blir det lite festande ikväll ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0