stan o solarium :)

Idag var jag nere på stan , för jag hade inget bättre för mig. Det skulle inte men det blev shopping, känner mig dock lite osäker så får se om jag behåller alltihopa för blev en hel del - 2 klänningar, 2 tröjor , öronhängen, diadem till Elinor :) Blev även en liten runda på systemet , jag blev sugen på äppel-kanel vin o köpte även en cider men har faktikst ingen koll på vad som händer i helgen, men någon fest ska det väl bli.



Efteråt gick jag o solade , fast det lär man väl få göra varanan vecka om det ska bli någon större skillnad. Iallafall efter solning så kände jag genast hur kalt det var ute för bara några veckor sedan var det ju lika varmt som inne i solariumet men nu känns det att hösten är på gång. Det gillas inte !!



Imorgon ska jag följa med Elinor till hennes skola o hälsa på har jag lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0