Fest, festival och bokläsning

Det var längesen men så är det ju allit nu för tiden.
Ännu en helg har passerat.

I fredags hade myran inflyttningsfest det var mycket trevligt och det märktes att folk var på partyhumör det ända som var tråkigt var att jag fick i mig lite väl för mycket. Man ska vara jälvigt glad att man har sina vänner annars hade det kunnat sluta riktigt illa.






I lördags var jag med några vänner i Helsingborg jag var verkligen sugen på att gå in i partytältet och röja till ett coverband med Gyllene tider låtar men det ville tydligen ingen, riktigt synd får jag säga. Men det blev iallafall att gå lite runder , äta thaimat och goood glass.
Det var lite komiskt att kim som hade sagt till mig angående dagen innan att man ska lära sig ta det lugnt inte direkt tog det lugnt själv och blev väldigt jobbig.




Nu är det natten mellan söndag och måndag natt. Jag och Elinor har haft en riktigt myssig systrarkväll och nu ligger efter att ha sett filmen tasiki ligger hon i sängen bredvid mig och sover. Själv läser jag Jesica Anderssons bok "När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var". Boken är väldigt spännande och det gör det hela extra spännande eftersom när jag var yngre var jag ett väldigt troget fame factory fans (artistskolan som gick på tven som hon var med i). Dessutom är varje stycke väldigt lite typ 1-2 sidor så man tänker jag ska baaara läsa detta med men sen kan man inte sluta så har läst halva boken nu idag o kommer fortsätta ett bra tag.
Konstigt hur man alltid ska fastna i hemska böcker men det lär en att uppskatta det man har.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0