Dejt med godisskålen o Leif Looket Olsson

Sitter här denna söndagskväll , äter godis och kollade precis på lokets bästa.
Helgen har varit trevlig jag , kim, david och Sandra var uppe på någon förfest i fredags och sen blev det en runda på Qbar. På lördagskvällen blev det först hem till Sandra och kolla på melodifestivalen , en runda hos David och Emil och sen kom Kim och David dit och vi körde efter  lite supande till Qbar och sen blev det efterfest. Gillade efterfesten för var verkligen en sån skön emo/punk stil där med en gammal grammofon , LP skivor och gröna gammla soffor.  Jag har kommit fram till att jag verkligen kan trivas både bland massa emo/punkare folk men sen kan det även vara kul att efter att ha varit ute på någon vanlig bar gå ut på stureplan och dricka champang ;)

Nu ska jag fortsätta denna kvällen med min godisskål framför dator och om ett tag ringa Emil :)

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 01:31:28
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0