Jobb & Fester . .

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
Förra lördagen blev det fest hos Metchi o hans tjej och sen björket o Qbar.

I tisdags var jag ute med en gammal killkompis i Malmö. Han bor i Stockholm nu
och det var en massa år sedan vi träffades sist men det var trevligt. Snackade och drack en hel del drinkar.

I torsdags var jag och skrev in mig i Eslöv på deras vikarielista över alla dagisen. Så fort någon behöver vikarie så hör de av sig till Barn o familj i Eslöv och sen smsar de ut till sina vikarier och den som först ringer får jobba.
Direkt efter så fick jag jobba i seghage och sen ville de att jag skulle jobba där på fredagen med.
Nästa vecka blir det jobb måndag - torsdag också i Steghage.

I fredags var det valborg (om ni har missat det ? ;) Jag grillade först med Sandra, Kim o Susanna och sen begav vi oss till en fest ute på ljungdala hos Martina. Det var trevligt och efter det blev det Qbar. Dock blev det lite för mycket drikande. Sov hos Kimsan väldigt länge dagen efter ända till sex men tror det behövdes för har sovit väldigt lite de senaste dagarna. På lördagskväll var jag o Sandra hos Emil o David och kollade på film.

Nu blir det söndagsgrilla med familjen  . .


Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt att du fått massa jobb nu :D Hoppas du kan få mer än bara vikariat så småningom .

2010-05-03 @ 10:00:40
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0