Om dagen (fast även om helgen)

Länge sedan nu igen men så börjar jag väl nästan alla mina inlägg. .

Först helgerna är ju alltid det bästa utav veckan så bara för att jag ska komma ihåg vad jag gjorde denna helgen. .
Fredagen - Jobbade på fritids, äta hembakade pizza med nästan hela familjen och mia o mathilda, sen blev det bowling med vänner där det trots att det gick bra i början slutade med att jag förlorade, sen blev det umgänge med Kim och lite annat trevligt folk =)
Lördagen - Halloween fest hos Susanna där jag var utklädd till Evil School girl typ hehe. Började med förkrök hos Emil och bärde sen av i taxin till Susanna där jag vann 3:e pris i utkläddnad (men vi var bara 4 som klädde ut oss ;) Sen skulle vi till Metchi en stund men när vi kom dit var festen slut och jag o åt på korveriks med Nille och hans flickvän Erica istället . . 

Idag -  är det tisdag och jag har inte gjort så mycket idag. .
Vaknat upp sent som typ alla dagar då jag inte jobbar , har iallafall ägnat lite åt dagen av att söka jobb för har kommit på ideen att skippa aupair grejen och istället söka jobb på dagis som  barnskötare och ha en egen lägenhet , det vorre nog rätt så gött =) Ringde till en person också om jobb men det blev rätt skumt och kändes nästan som om jag inte ringt fel men hon sa att jag skulle skicka om mitt personliga brev och cv. Det var förresten rätt kul när jag skickade mitt personliga brev till Kim så sa han nåt i stil med att "det verkade som att jag kunde min grej och visste vad jag talade om" hehe klart jag vet ;)

Ikväll har jag varit med familj hos mormor och morfar och fikat.

Tänkte typ sätta på lite skön musik och läsa en ny bok , blev helt slutkörd av att städa min smycke och smink låda precis. Men det behövdes verkligen och blev finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0