Raggarpub och spelkväll

Fan vad rörig min blogg har blivit. . Hm det var ju inte det som var meningen när jag hade lite långtråkigt i fredagseftermiddag men nu får det va så . .

Hur har eran helg varit ?
Min har varit trevlig, även om jag har varit rätt seg. Tänkte skriva att det varit en vit helg men när jag tänker efter så har det nog faktikst ändå inte varit det hehe, fast nästan.

I fredags hände inte spec mycket först det blev en lugn fredagskväll i soffan framför idol och sen ville jag internetshoppa lite på internet men har blivit lite kluven för att jag inte kan bestämma mig ifall jag vill ha en viss klänning i röd eller leopardmönstrad färg . . hum. .
Iallafall sen vid 1 tiden så smsade Sandra mig ifall jag ville med till Harrys men det kände jag inte alls för dels för att jag inte hade druckit och dels för att jag inte var ett dug till fixad men hon frågade om jag vill med till en pub i Tyringe istället och det behöver man ju inte fixa sig lite mycket för tycker jag. . så det blev Tyringe. Men det var ett hela velande på människorna för först skulle vi dit och sen inte o sen skulle vi o sen skulle vi inte o så fram o tillbax. Men vi åkte dit till slut , det var ett raggarställe (som man nästan kunnat ana) men rätt kul fast jag var för seg egentligen.




I Lördags var vi vid farmor och farfars grav fan vad jag saknar dem !! o sen blev det att köpa godis och på kvällen blev det spelkväll med vänner hos Elinor. Eller till en början hade vi spelkväll , spelade spelet GalenPanna. Sen möte jag o Sandra grabbarna Opazo o Kim i spelet "med andra ord" Jag hade också ett spel med mig fast eftersom jag inte kunde reglerna och ingen orkade läsa så får det bli att spela det en annan gång.
Satt kvar rätt länge där in på småtimmarna med Elinor, Jessica, Kim o OPazo pratade om rätt djupa saker men sånt tycker jag är trevligt.




Idag är det söndag och jag har inte gjort spec mycket. Gina ringe imorses och det blir nog en runda till Tyskland snart :D:D Sen har jag kollat på "One Tree Hill" o "Ensam mamma söker"




Kommentarer
Postat av: Gina

HAHA, din definition av imorses.. emma kl va fan över 2 xD



Saknar dig <3

2010-11-09 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0