2011

 

 

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade till Stockholm och byggde upp ett helt nytt liv där.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp löftet var att flytta ifrån Hässleholm och det gjorde jag ju =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Tyskland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2011? Har saknat min familj nere i Skåne vissa perioder väldigt mycket.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Finns säkert många men framför allt minns jag det som helhet som en fantastiskt år som kom att förändra mitt liv helt och hållet.
8. Vad var din störstan framgång 2011? Jag tog tag i mitt liv ganska mycket. Jag flyttade hemifrån till en helt annan stad och skaffade mig ett nytt liv där. Blev antagligen ännu mera framåt av att träffa en massa nytt folk. Jag började jobba ännu mera på förskolor osv.
9. Största misstaget?  Ingen anning just nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite små saker som stukade fot på kryssning rätt rejält och sen maginfluensa, förkylning, trötthet osv.
11. Bästa köpet? Biljetter mellan Hässleholm o Stockholm kanske :P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga skitsaker och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att flytta till Stockholm och att allting har gått fantastiskt bra . Har träffat underbara människor där och haft lätt att få extra jobb på förskolor. Dessutom har jag hamnat som barnflicka hos en riktig toppen familj. Sen att åka hem och träffa familj o vänner i Hässleholm gör mig alltid glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Oj just nu vet jag faktikst inte det.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Under våren mådde jag fantastiskt bra. Mindre bra sen men träffade ändå fantastiska människor som fick mig att må bra. Har varit ett riktigt bra år !
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet jag faktikst inte. Festat mera ute i Stockholm ?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort saker utan att tänka efter före skett lite misstag pgr av det.
18. Hur tillbringar du julen? Lillejulafton med familjen här hemma och julafton som vanligt hos mormor o morfar med en del av släkten
19. Blev du kär i år? Lite smått kanske ;P
20. Favoritprogram på TV? Föredrar mina serieboxar mest sex and the city, desperat housewives, OC och One Tree Hill. Men just på tven så idol, melodifestivalen och ensam mamma söker.
21. Bästa boken du läste i år? Älskar boken inte som andra döttrar men var inte första gången jag läste den. Elsas mode läste jag för första gången och den var bra.  
22. Största musikaliska upptäckten? Det vet jag ej 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  Fina flytta hemifrån saker , desperate housewives box, smyckesträd osv. en massa otroligt fina saker.
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick jätte bra presenter, hade inte önskat mig något speciellt. En resa hade såklart inte skadat.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag var hemma i Hässleholm. Hade släktkalas och sen fest med vänner och syster på kvällen. Sen blev det utgång i Kristiandstad.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmm ifall man slapp känna sig delad mellan Hässleholm och Stockholm och vissa stunder har det varit ensamt att bo på ett ställe där man till en början inte känner någon.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Oj denna var svår jag gillar både slappisklädder och att klä upp mig. Jag har inte varit så jätte mycket för byxor i år även om jag användt det en hel del ändå.
29. Vad fick dig att må bra? Jag mådde himla bra av att flytta ifrån Hässleholm till Stockholm och skapa ett helt nytt liv där med nytt underbart folk. Men jag tycker himla mycket om min familj och vänner i Hässleholm också och de får mig också så klart på ett bra humör.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Lucas Scott o Nathan Scott i One Tree Hill och Mike i Desperate Housewives =)
31. Vem saknade du? Gina, farmor och Emil
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många underbara människor uppe i Stockholm. Men familjen som jag bor hos där alltså Ann och barnen Linn och Mio. Men även mina nya vänner Linda, Jennie, Carro och Eva.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0