Fika på caffe, parken med Ann o barnen och senare utgång =D

Jag mår fortfarande fint här =)
Idag passade jag Mio någon timme på förrmidagen var ju egentligen ledig men det gjorde ju absolut ingenting att passa honom. Han sov bara och jag satt i köket drack kaffe och kollade tre kronor.
Jag har blivit helt tokig i kaffe vilket faktikst förvånar mig riktigt mycke för jag kommer ihåg hur jag tyckte att kaffe smakade för något halvår sedan o jag var helt säker på eller hur säker man nu kan vara på att jag aldrig skulle tycka om det.  Men nu dricker jag det hela tiden men det är gott ! Dock måste det vara med mjölk och socker i och islatte är bland det bästa jag vet !

Sen när Ann kom hem så gick vi och fikade på tal om kaffe så stod det utanför kaffet att de har sjukt gott kaffe men njä uch det var inte alls gott, så tala om falsk marknadsförening. Det var iallafall jätte myssigt att sitta ute och fika med Ann o Mio och man fick vårkänsla. Sen gick vi och hämtade Linn och hennes killkompis och gick till parken med alla 3 barnen.  Parken ligger förresten direkt utanför dörren , härligt !

Trodde det skulle bli en tråkig kväll men nejdå bestämmde nu i eftermiddags att jag ska ut med 2 tjejer =)
Det kommer säkert bli superskoj !!
Stylesearch är verkligen en bra forum sida egentligen är det licksom ingen såndär speciell kontaktsida utan ett almänt forum med det finns en kategori för de som söker nya vänner där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0