Dagar som passerar i Stockholm :D

Nu är bästis på att klagar på att jag är dålig med uppdateringar och jo jag vet, jag är urusel på det =(
Men det går någon dag o man glömmer licksom bort bloggen o sen går det några dagar till och plötsligt måste man skriva om en himla massa som har hänt. Men vi tar det lite snabbt nu då så hoppas jag att jag sedan kommer ihåg att blogga oftare ;) Hum . .

Nu är det ju framförallt så att jag bloggar för min egen skull för att även om man minns saker så minns man dem desstu bättre o tydligare oim man har det nerskrivet. Men sen tycker jag självklart det är kul när vänner o bekanta intresserar sig och läser om mitt liv =)

Jag skrev iallafall förra fredagen att jag skulle ut med några tjejer från stylesearch och så blev det också.
Jag tänkte att det nog skulle kunna vara skoj fast att de var 18 år för en del 18 åringar är ju mogna men dessa var ju inte riktigt de. Vi gick till ett uteställe där dessa tjejer sa sig vara kända för "kissie wannabes" och det är just så jag också skulle beskriva dem på bästa sätt. Sen att det krylade av 18 åringar på stället och bara 18 åringar gjorde att jag kände mig gammal. Så nej det var ingen höjdare men sen ringde min killkompis Mickey och sa att han bestämmt sig för att gå ut så mötte upp honom istället och gick o tog några cider på en annan bar.


Lördagen erbjöd jag mig att passa Mio en stund så vi gick en lång promenad eller han satt i barnvagnen då förstås och jag kom fram till att man verkligen inte kunde köra vagn överallt.
Sen när vi kom hem så hade Ann o Sandy fått gäster vi gjorde en ostfunde som man skulle doppa bröd i och sen sallad till det. Sen åkte jag iväg för jag skulle träffa Mickey och kolla melodifestivalen på en bar =)
Helt FEL låt som vann =( Om Eric Saade vunnit med "Manboy" så visst fine men denna med "popular" shit låter ju knäppt bara.




Sen gick dagarna och nu känner jag mig helt knäpp men kommer knappt inte ihåg vad jag gjorde förra veckan . .Men barnpassning förstås o sen sov jag hos Mickey på Torsdagen. Visst ja köpte en ny mobil också. Säkert något mer skoj som jag glömmt bort :O Som sagt man ska egentligen blogga så att man inte glömmer.



På fredagen skulle jag ut med två andra tjejer också dem från stylesearch och det var så mycke trevligare.
Vi började med att äta på pizzahut och snackade om allt mellan himmel och jord, mycket om jobb men det blir ju oftast så faktikst. Sen åkte Carin hem eftersom hon skulle upp och jobba nästa morgon men jag och Lizette gick till en bar och drack några cider till. Det var jätte trevligt =)



På lördagen åkte jag in till medborgarplatsen och gick lite affärer och mysste för mig själv på söder, gammla stan , slussen och högtorget. Stockholm är verkligen så himla underbart vackert =D
Det blev inte mycket shopping av alla saker man kan köpa köpte jag hängselbyxor :O :O Sånt där konstigt köp som jag inte vet om jag kommer använda men de kostade bara 50 kr och sen köpte jag även teunderlägg mest för att de var så snygga =)



På söndagen åkte jag fel en massa förstor inte riktigt det där asså jag har ändå varit här i 2 veckor nu o en hel del innan med. Jag gick iallafall en runda på högtorgets marknad köpte 2 dvd filmer och sen åkte jag till Kista gallerian och shoppade en del klänning, underklädder, strumbandshållare, mysströja osv.

Igår åkte jag och Ann med barnen till Ikea , vi skulle shoppa till mitt rum eller man kanske ska säga mina rum ;) Det blev överkast, filt, förvaringslådor, kuddfodral, toaborste , ljus, blomma och säkert något mer som jag glömmt. Sen på kvällen träffade jag Mia också från stylesearch vi köpte med oss caffelatte och gick en runda i gammla stan bland annat.



Idag åkte jag in till bikbok o köpte mysströja som jag så gärna ville ha och ett par mjukisbyxor tyvärr inga tillhörande var även inne på myrorna jag har aldrig shoppat second hand innan. Jag köpte några filmer och böcker o en prynadsak. Sen har jag passar barnen och ikväll har jag kollat på en av filmerna.



Nej det var allt ;)
Ha det så braså hörs vi väl snart igen hoppas jag =)

Ps. Sis skrev precis på facebook att hon piercat tungan idag haha ;D


Kommentarer
Postat av: Gina

Later najs :D och bra att du ska försöka börja blogga lite oftare, glömmer du det igen sa far jag helt enkelt paminna dig igen :P

Saknar dig! Tänkte ringa dig nagon dag ocksa nu nästa vecka! :-*

2011-03-27 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0