Gina hälsar på

Mamma o systrana åkte hem på Tisdagen och på Fredagen kom Gina däremellan hann med att träffa Lizette en kväll och ta en cider med henne på en uteserverigen och jag hann även med en del träning och ligga på soffan och dega.

Men på fredagen åkte jag då in för att möta Gina på stationen =D
Jag hade lagat mat som vi åt när vi kom hem till mig och vi förade med några cider var och sedan bärde det ut i Stockholm vi visste att vi skulle till söder först och ta någon cider på kellys vi träffade en skum snubbe där som snackade om att "Regina Regnar" vilket Regina störde sig väldigt mycket på.
Sedan stack vi viddare tänkte först dra till Lobby men det blev rockbaren Medusa istället vi åkte inte allt för sent hem för vi hade ju en massa planer för nästkommande dag.

På lördagen åkte vi in till stan för att shoppa och precis som med mamma o systrana gick jag samma runda med Gina från medborgarplatsen genom slussen, gammla stan, tcentralen och slutligen hötorget. Vi var uppe vid gondolen som är en hög utsiktsplats, vi kollade på gatumusikanter, vi var vid slottet osv osv.
Idag hade vakterna på slottet extra fina dräkter antagligen för att det var påskafton och de marcherade en speciell runda.
Det blev även lite shopping förstås.


Lördagkvällen började precis som fredagskvällen hemma hos mig då vi åt och tog några cider. Vi var sugna på att gå på schlagerställe men hittade först bara en massa som var för hög åldersgräns på men jag är envis o ger mig inte i första taget så till slut hittade jag ett ställe som var schlager och inte allt förvånatsvärt även gayställe. När vi efter en hel del letande kom dit så frågade vakten om vi visste vad det var för ställe hehe han menade förstås ifall vi visste att det var gay. Regina är ju bi så hon gillade nog det skarpt ! Jag dansade med en killle som var väldigt rolig att dansa med och Gina hitade även ett ragg, en tjej.
Men roligare att dansa med Gina än med ragg så det gjorde vi sen.
Träffade även på Andreas Lundsteth från Alcazar, tyckte jag kände igen honom och sen när jag fick se hans pojkvän så var jag ju helt säker för hade sett de i ett program häromkvällen.
Snackade senare lite med honom och fick en kram :D

På söndagen var jag dunderförkyld och väldigt klagsam över detta men man kan ju inte ligga och tycka synd om sig själv hela dagen när man hade bästis här på besök så det var bara att dra sig upp och iväg för att vi hade planer på att grilla på djurgården och vi tog djurgårdsfärjan dit. Först hittade vi ett myssigt ställe men bestämde oss för att gå en bit till men gick då vilse men hittade iallafall tillbacka till slut ändå. Grillade kryddadkorv och åt potatisallad till och sen grillade vi masmelors (ok nu är det inte alls så det stavas men ändå)
På kvällen mådde jag fortfarande skit så det fick bli spelkväll hemma.



På måndagen skulle Gina åka hem men först hann vi med att gå en runda här på Essinge och sen åka in o äta ben och jerrys glass vid plattan :D

Kommentarer
Postat av: Gina

Saknar dig, vi maste göra om det VÄLDIGT snart! Längtar till siesta :-* <3

Hoppas du har en najs helg :D

2011-05-13 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0