Min vän Regina hälsar på i Stockholm

Onsdagen därefter kom mina vän Regina hit , hon hade åkt ända från Tyskland där hon bor nu.

 (bild sen i våras)

När jag kom och mötte upp henne på stationen hade hon låst in väskan på stationen och var redo för en dag i Stockholm med shopping m.m.
Jag köpte blandannat ett stor myssig grå tröja och även en hel del annat förstås.
Sen på kvällen gick vi ut , vi visste inte riktigt vart vi skulle men slutade på Kellys där vi tog några cider.


Sen på torsdagen åkt vi ut till skansen. Jag gillar det stället ! Kollade på djuren, möte en tam ekorre som hoppade upp i ens famn, kollade på glassblåsning m.m.
Vi gick även in på akvariet men det tyckte jag var sådär , jag hade faktikst sett fram emot att klappa spindlar och ormar men båda två missade vi tydligen skylten vid ingången att det bara var på fre o lördagar som man fick göra det.
Sen skulle jag passa barnen och det hjälpte Gina mig med och på kvällen tog vi det lugnt o hyrde film.




Fredag var det dags för kryssning men innan dess gick vi en runda på tekniska museet.
Väl på kryssning var det dessvärre inte så mycket ungt folk.
Jag fick i mig lite för mycket drinkar och minnet av den kvällen och natten är rätt rörigt. 
Men minns att vi träffade en del trevliga killar där, en hiss som krånglar, goda drinkar och en hel del annat.
Tänker inte dela med mig av allt på en blogg men hmm. sjukt . .
Sen på lördagen var jag rätt rejält bakis och hade dessutom stukat foten rätt rejält m.m så fast att vi hade tänkt gå ut så blev det en hemmakväll med film och daimtårta.


Jag tog en del bilder när Gina var här men dem får jag lägga in senare för usb sladden ligger tydligen hemma i skåne.



Nu är jag ny duschad och ska kolla ett avsnitt av gossip girl och sen sova för imorgon är det dags för jobb på förskola innan sedan ännu en ny trevlig helg kommer med bl resturang besök med eva och ost o vin kväll hos Jenni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0