090821

Igår såg jag som sagt film hos Kim med han, nille , elin och fredrik. Trevligt att de också kom förbi : )
Kom hem rätt sent men vaknade ändå tidigt fast det verkar svårt att inte göra det har ju hallen där alla brukar gå ut när de ska iväg precis utanför mitt rum så man vaknar ju redan vid 8 tiden men gick upp vid 10 gjorde en god frukost och gick och la mig igen för att se på OC.
 


Har ringt runt och ställt upp mig på vikarielistan till nästan alla förskolor i Hässleholm, så hoppas man får något sen måste bara mejla, skicka in paper och besöka ett ställe först. Men nu ska jag ner till stan och jobba i affären.

Ikväll har jag faktikst ingen anning om vad som händer , kim snackar om Malmöfestivalen men jag vet faktikst inte om jag har någon lust till det : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0