Malmö ! (shopping och festival)

Igår var en riktig trevlig dag som började med att Gina ringde och väckte mig vid 1 tiden . Efter att ha kollat lite datorer med pappa (ska ju ha en ny) så begav jag mig till stan där Gina väntade med bil och vi sedan åkte till Malmö. I Malmö började vi med shopping på entre hade inte tänkt shoppa så mycket och hittade inte heller så mycket. På New York hade de lite saker för 15 kr så var ju tvungen att fynda lite och sen köpte jag en myssig , stickad tröja på Vero Moda innan vi åkte viddare.
 




Vi försökte ringa Kim och Nille som hade kommit in till Malmö för vi skulle gå på festivalen med dem men de svarade inte så vi körde och letade pakering och när vi hade hittat en så ringde Kim och sa att det var på folkets park så vi fick köra dit istället men höll på att inte hitta ut från den första pakeringen för det var ju vägarbete överallt.
På folkets park spelade Johnossi, ingen favorit till mig direkt men Kim ville se han.




Sen körde vi in till stan och gick även där lite och åt mat. Lite komiskt att det var två främlingar vid två olika tillfällen som ville bjuda kim på mat. Hum :S
Vid 12 tiden körde vi hem.







Idag kom min vän Sandra förbi och berättade en kul sak.
Det var ingen vanlig dag för henne ,  nej idag är dagen då hon tog sitt körkort.
Hon har ju inte pratat så mycket om att hon skulle köra upp så blev förvånad men grattis gumman !!!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem va de, dem är två stycken i Johnossi :P

2009-08-19 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0