En lördag och söndag i början på oktober

Igår var jag rätt seg typ hela dagen framåt eftermiddagen kom det gäser som skulle stanna över naten. Sen kom även Alex hit (mitt ex) Vi kollade film och åt popcorn. Vi hade det rätt trevligt men jag ska inte ljuga att umgås med ex är inte världens lättaste sak.

Vaknade idag mitt i en dröm, alltså det är typ alltid så för mig att man drömmer om något speciellt ska hända i min dröm skulle jag ta studenten en gång till och det skulle gå till på något speciellt vis när man sprang ut. Men jag kom aldrig fram till att vi skulle springa ut istället var vi helt plötsligt på studentdagen på ett konsertområde osv, jag ville verkligen veta hur det skulle bli att springa ut men kom aldrig till det utan vaknade istället. Förstår inte varför man ska drömma om en sak i en dröm och sen får man aldrig reda på hur det gick. Men det kanske är för att drömmen inte ska ta slut? För om man väl har kommit dit som det var meningen i drömmen så vad händer efteråt?
Blev ialalfall nästan sur när jag vaknade och inte fick reda på hur det skulle kännas att springa ut.

Idag har jag varit på trästället med mamma och Elinor , det är en affär med lite allt möjligt i det fanns väldigt mycket julsaker så det blev förstås att man längtade till julen. Väntar på att "Ensam mamma söker" så ska jag kolla på det och äter äppelpaj från igår. Men det är ju ett bra tag kvar tills dess så ett avsnitt av One tree hill eller sex and the city skulle sitta bra nu.

Hoppas ni har haft en trevlig helg och får ett trevlig avslut på den ( :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0