En måndag med mina underbara vänner

Igår var Eslöv Tanja i Hässleholm. Trevligt Trevligt!!! = ) Hon hade vatt lite trög när hon åkte hit först hade hon åkt från Malmö till Höör vänt tillbacka i Eslöv för att där märka att Eslövs tåget till hässleholm gick inom Höör. Hon och Gina kom först hem till mig och vi tjabbades mest en massa och sen stack vi ner och åt Pizza. Gott!
Sen stack jag och Gina upp och gäsade Kim lite , tittade på halva filmen upp innan vi följde med honom till Sandra. Det blev sälskapsspel och popcorn hos sandra. Sen var vi nog lite övertrötta för att jag och Sandra satt och skrattade åt precis allting och fick allting att låta perverst
Vi spelade ett spel där man skulle beskriva ord och sen skulle den i samma lag gissa vad det var för ord. Kim sa nåt om att det var något irriterande som brukade hamna i ansiktet osv och jag bara SPERMA!! HAHA ! Och sen skulle han beskriva ett annat ord för Gina och sa då annat ord för saft, o det gjorde ju inte att jag o Sandra slutade asgarva direkt.

Idag skulle jag ha en fixardag men har väl gått sisådär med det där. Skulle gått upp vid 10 men sov till halv 1 och åt sedan frukost vid 2. Blev iallafall lite fixat. Ska fortsätta kolla på andra avenyn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0