.

Hade en mycket trevlig fredagskväll med mina tjejkompisar i Helsingborg igår dock kommer jag skriva om detta senare för sanningen är den att jag inte riktigt har tid att skriva och inte heller är på topp just nu. Jag vet inte hur jag efter dessa två år ska kunna komma vidare i livet men jag vet att jag lär göra det och att det var ett riktigt slut nu. Vissa killar kan verkligen dra åt helvete med sig och vissa vänner är guldvärlda!!! 
Nu ska jag börja fixa till mig för Mia (mammas vän) och hennes dotter Mathilda har kommit hit och vi ska äta tacos och sen blir det till en inflyttningsfest med vänner. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt e du ju den perfekta o tror alltid du e det fan du får en nergång jag fick 100 så undra egentligen vem som borde tycka vad

2009-10-26 @ 17:47:34
Postat av: Anonym

SV: förlåt för det sena svaret men jag har inte hunnit svara på kommentarer :).

Med mig är det bra! Hur är det med dig då?

Hoppas allt är bra :)

Haft en bra helg?

KRAM

2009-10-26 @ 20:30:00
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt du bara skriver skit om en osv... tanke e väl tvärt om det borde vara du får 1 jävla motgånmg o du ger upp exakt allt patetiskt

2009-10-26 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0