Fredagskvällen med Idol, film och lite utgång : )

Var ett tag sen jag bloggade nu. Har träffat lite vänner i veckan men annars har jag inte gjort så mycket speciellt,  mest segat mig, har inte mått riktigt bra.
Igår var det iallafall fredag och kvällen började med att Gina kom hit vi kände oss osäkra på om vi skulle stanna hemma hos mig eller dra till en fest. Men det blev iallafall till att vi köpte hem godis och kollade på idol och även på en film och hade det allmänt trevligt och myssigt. Sen hämtade vi upp Sandra och körde till Qbar , det var inte speciellt kul där så vi bestämde oss att köra till festen istället. Det var rätt kul när jag höll på att snubbla vid bilen sen för det är typ alltid Sandra som brukar stå för snubblandet och Gina hon tog för givet att det var Sandra som höll på att snubbla. 
Det var rätt svårt att hitta till huset där festen skulle vara och killen sa till oss att köra vänster mot en grusväg men vi såg verkligen inte grusvägen men det löste sig till slut ändå.
At komma nyker till en fest vid 1 tiden är ju alltid lite speciellt. Efter att ha varit på festen i nästan en timme så uratade den. Det blev ett triangeldrama mellan två tjejkompisar och ett ex till den ena tjejen. Så vi drog till Qbar en runda till och sen avslutades kvällen med nattakäck på Freds.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0