Brockback mountains ger minnen !

Har inte hänt så mycket idag för att vara fredag, begav mig ner till station imorses för att ta tåget till Krisitandstad skulle ju till tandläkaren men tåget var typ en timme försenat och när jag ringde tandläkaren så svarade ingen. Trodde jag alltså hade åkt på de 500 kr som de kostar om man inte kommer dit , men så träffade jag Alex på stan så han var faktikst snäll och körde mig till Kristiandstad. Fan den killen är alltid lika snäll mot mig (nästan).

Sen har jag mest vatt hemma idag pluggat körkortsteori och kollat ett avsnitt av One tree hill tänkte jag kanske skulle börja kolla på det.

Ikväll har jag också varit hemma faktikst, kollade på skönheten och odjuret med Elinor och sen kollade jag på brockback mountains som gick på TV med mamma, asså den filmen ger en verkligen fina minnen ! Filmen handlar som ni kanske vet om två killar som blir kära i varandra. Eftersom jag, Tanja och Carro hade en period då vi typ var galna i hmm ja bögar (!!!!!) så åkte vi till Helsingborg för att se den på biopremiär, Gina fick också följa med. En sjukt galen och underbar kväll var det !

(Dessa bilder är sjukt gammla)




Efter att jag sett filmen kom jag på att jag saknade Tanja och alla våra gammla galna saker som vi alltid gjorde förrut, glad över att ha dig som vän och glad över att du snart kommer hem från USA för då får vi ta och planera in en dag att träffas : )

(det får bli en gammal bild igen ;)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag saknar dig gumman!!!! Ohh vilka fruktanvrt fina minnen vi har. saknar den tiden. att vara vuxen suger mycket

2009-09-05 @ 04:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0