Sol och bad vid polen med Kim och sen grillning med vänner ;D

Dagen började med lite att fixa med lite saker och bara ligga i sängen och slappa.
Framåt eftermiddagen kom Kim hit och vi låg ute och solade vid min pol.
Har verkligen kommit på hur gött jag har det med en pol utanför mitt fönster. .
Dennis smsade sen och undrade om vi ville med och grilla på kvällen vid luhrsjön och självklart var vi på. Så några timmar senare åkte vi dit tillsammans med Dennis, Christian, David, Andy , Therese och då jag o Kim. Det blev lite krångel att köra dit för först ville David köra en himla omväg o tanka i Osby , sen kollade vi en annan sjö men bestämde oss för att ändå köra till Luhrsjön men på vägen dit så hände något med Davids bromsar. Men trots  allt kom vi fram till sist.
Jag hade varit jätte hungrig innan men efter bara en hamburgare , potatisallad och annans så blev jag väldigt mätt.
Satt där ute och chillade ett tag , älskar den sjön !


Nu har syster pojkvän fixa med filmprogram på min dator för innan fick jag bara ljudet till att funka och inte bilden men nu funkar det som sagt så blir film nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0