Lite från 2005 och mycket från 2006 (från bilddagboken)

Kollade i min bilddagbok och man blir glad av att kolla på bilder. .
Tänkte lägga in några  (men blev visst många) på min blogg . . ett år i taget (fast nu råkade det bli med Lanzarote 2005 också)



LANZAROTE MED FAMILJEN !! :D :D :D








IDOL !! :O :O

Vi sökte till Idol dock bara på SKOJ!!


















Siesta 2006 var med Gina och Soja (: (till en början också Ginas dåvarande pojkvän fast de gjorde slut sen första dagen)
Det var min första riktiga fylla som yttrade sig på det sättet att jag ramlade in i tältet, flummade runder, låg inne i tältet och grätt för jag hade ångest över att syran fick se mig full , dock började hon ju egentligen dricka före mig . .








Astrid Lindgrens värld med min familj samt familjen Mia-Affe-Matilda.















En sommarkväll med syter :D









Midsommar

Midsommar firades på riktigt sätt ute i Tyringe hos Mia-Mathildla-Affe familjen . Var en hel del folk där.
Gina var med mig.









Landskrona

Detta måste helt klar varit den roligaste gången på Landskronakarnevallen !!
Var där med syster, Gina o Tanja ! =)
Vi tältade som vanligt på campingen och hade verkligen skit kul !!
Det var en hel del bra musik har jag för mig så som The Sounds och Danne Stråhed.
Jag och syster träffade även några trevliga killar där ;)









18 års dagen

Min 18 års dag var BÄST!!
Det var på söndag och vi hade släktkalas där även mina två bästa tjejkompisar Gina och Annika var.  Efter släktkalaset satte de

en bilder för mina ögon för att jag ingenting skulle och sen fick jag sitta bak på en cykel. De cyklade runder med mig så att jag inte skulle ha den blekaste anning om vart jag befann mig bl i skogen. Sen när jag tog av mig bindlen så var vi inne i ett hus och frågan från hon som var där var . . . "Vilken sida vill du ha näspiercingen på??" Asså de visste ju om att jag ville ha näspiercing sedan innan. Sen var det hem igen en runda och sen körde mamma iväg med oss och jag hade återigen bindel för ögonen. .

O sen skulle jag klättra på en stege och jag blev lite rädd och sen när de tog av den så fick jag kolla ner . . och gina bara "Tycker du detta högt så kommer du nog tycka att det är vääääldigt högt sen" också fick jag ett presentkort på fallskärms(tandem) hopp.. fast det skulle jag inte göra den kvällen.

Vi satte oss på Ginas tak och hade lite fika där med filtar och sånt . . Jätte myssigt :D :D

Helt klart en föddelsedag jag inte kommer att glömma. . .







 

Blandade bilder från 2006










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0