Elinor & Emma dag + filmkväll med vänner

Idag har jag lekt med min fina lillasyster Elinor <3 :D:D
Vi har haft en "Elinor & Emma dag" lekt en hel del här hemma tex hade vi
grymt kul framför min webbcamera och sen åkte vi ner till stan där vi gick i
affärena, fika på caffe och var på biblioteket.

När vi kom hem gjorde vi pankor och spelade tvspel. Sen sen blev
det filmkväll med vänner och Elinor här, kollade på en av mina nya filmer.


Men nu är jag inte alls på humör och jag vet hur det jämt blir när man ska försöka sova man ligger där
o får typ ångest nej bättre att underhålla sig då. .


Elinor ville att vi skulle göra pussmunar ;)




Sen ville jag äta upp Elinor men då bara garvar hon . . ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0