Smärta och dans

Jag är hungrig
Jag är sugen på godis
Jag har sjukt ont i tänderna för
tandställningen spänner.
Vi ska äta en ny favoriträtt ikväll . . risosotti .
hoppas jag kan äta bara. .

Pappa spelar musik , just nu "öppna din dörr".
Den låten kommer alltid vara väldigt speciell för mig.
När jag o mina gammla vänner var små så var den låten
nog rätt stor för sprang runt på dagis och sjöng på den.
Sen när jag fyllde 5 år så ringde mamma o pappa in
o önskade den låten till mig som fyllde år ;D;D




Sov några timmar innan och när jag går upp så försöker pappa lära Elinor att dansa vals.
Då kom jag att tänka på en sak.
Jag kommer inte ihåg mycket från farfar förrutom att ha var gammal
och att han blev depp när han fick dålig hörsel och syn.
Men då plötsligt slog minnet mig från när farfar och jag dansade i deras finrum =)
Saknar farfar. .

Visste ni förresten att jag är döpt efter en låt ? Fanns alltså en låt där de sjöng något med Emma.
Men känns ju bra att pappa inte kom ihåg just vilken låt det är . . Vill ju höra den.


Man borde ha en kille som kan dansa bra . . det hade jag på G i våras men jag var lite väl kall mot honom
så han tröttnade förstås. .



Råkade visst glida in på musik och dans rätt mycket nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0