Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Mycket flyttade till Stockholm och levde mitt liv där =)

Har du några nyårslöften?
Jag och Gina har nyårslöften om att träna ett viss antal pass detta året =) Jag hade tänkt 150 eller 200 pass får fundera på vilket av det imorgon =) Sen måste jag ta hand om mig själv på ett bättre sätt..


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Hmmm nje


Vilka länder besökte du?
- Tyskland o Danmark. Har åkt kryssning till Finland två gånger men utan att gå av båten :P

 Vad önskar du att du gjort mindre?
- Alla misstag det har blivit lite mycket att göra saker utan att tänka efter före. Så som att spara dokument på datorn på rätt sätt så att jag kunde avslutat min historiekurs.  

 


Bästa minnet från 2011?
- Mitt första år i Stockholm kommer alltid bli ett speciellt minne då jag har lärt känna många nya underbara personer =) Men även de gånger man kommit hem till familjen o får syn på dem efter en månads tid är lika underbar varje gång.

 

Bästa köpet?
- Hmmmmmm tågbiljetter mellan Stockholm o Skåne ?


Vad spenderade du mest pengar på?
Ingen anning klädder kanske ? Har faktiskt ingen anning.



Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nya vänner och att allting faktikst har gått så pass bra i Stockholm och min underbara familj.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I våras var jag oehört glad av mig nästan lite för glad. Hösten och vintern inte lika mycket. Men tror ändå att jag har mått mycket bättre detta året.

Favoritprogram på TV?
Har inte så kolla så mycket på tven detta året faktikst men Idol är självklart en favorit och melodifestivalen.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
-  Någon att dela livet med osv kärlek :P


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att fortsätta mitt liv i Stockholm och att mina tänder äntligen ska bli fixade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0