Barnflicka i Stockholm =D

På order av mina fina Gina så börjar nu blogga igen.
Jag har flyttat tillbacka till Stockholm och jag trivs !
Jag är barnflicka åt Mio 1 år och Linn 4 år på Essinge.
Det är en ö som ligger väldigt centralt.

Jag ligger på sängen efter ett bad med ansiktsmask, shit den är väääldigt stel, känns knappt som man kan röra ansiktet haha ;D

Jag har ju inte varit här så länge 2 dagar eller 2 ½ , men lekt hemma och i lekparken med barnen.
Har även åkt in till fridhemsplan och kollat om gym hade ju tänkt mig 24an men konstigt nog så har de inga pass här i stockholm fast att de har det i Hässleholm.

Jag trivs väldigt bra . Stort och fint hus med gott om egen plats egen ingång, nära centrum osv osv. =D
Jätte snälla barn osv.
Fick beröm idag och sånt mår man alltid bra av. Mamman sa att det känndes som om jag hade varit här längre eftersom barnen redan var så trygga med mig. Kul ! :D

Föräldrana har förresten också sagt att jag gärna får bjuda hit vänner och systrar. Så jag tänkte att Sandra, Gina, Kim och Sofie kanske ville koma men inte samtidigt förstås hehe ;D

Nu ska jag kolla tre kronor och snart tvätta av denna asiktsmasken, börjar bli jobbigt med den.


Ps måste tilläga en sak jag ser ut som ett spöke i ansiktet med denna ansiktsmask såg jag nyss ! ;D

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad du är duktig :D Nu far du bara fortsätta blogga med ;) Vad najs att du trivs. Och toppen att föräldrarna tycker det är ok, om folk kommer o hälsar pa. Det skulle verkligen varit jättekul o kunna komma upp nagra dagar!! Dom föräldrarna/familjen verkar ju mkt mer najs än den andra ocksa!



:-*

2011-03-09 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0