skoshopping o passat barnen =D

Det är underbart att få bytta ut tillvaron i Hässleholm mot Stockholms liv =)
Idag åkte jag in till stan (tcentralen) för lite shopping och shopping blev det.
Tre par skor för 350 kr det kallar jag fynd ;)
Sen blev det även en tröja för 50 kr men påsen till den tröjan var jag dum och slarvade bort.
ett par öronhänge blev det med.
Sen åkte jag hem (börjar ju jobba halv 2 varje dag mån-tors och fre-sön är jag ledig)
Det blev att gå till affären och köpa gröt, leka kuragömma, byta blöjor, leka mamma , pappa, barn osv osv.
Har precis suttit och snackat en massa med mamman i familjen , trevligt det med =)

Det ända som saknas är ju lite nya vänner här i Stockholm men det ska nog lösa sig, har ju ändå bara varit här i 4 dagar typ än så länge hehe.

Känns som jag har varit här längre måste jag nog hålla med om för jag känner mig som hemma.
Det kanske är för att Ann och Sandy är så himla trevliga och gör allt för att jag ska känna mig som hemma =D
Jag tycker jag har ett väldigt fint och stort rum men Ann har sagt att vi kanske ska köra till Ikea på söndag och köpa till lite mer grejer till rummet dock är vi eniga om att klockan 8 måste vi vara hemma för då är det ju solsidan på tven och det är ju heligt =D

Nej nu blir det lite läsa och kolla tre kronor har lovat att passa ungarna någon timme imorgon fast att jag är ledig, men det är skoj så det gör absolut ingenting ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0