Tillbacka i Stockholm så rullar livet på ..

- Jag skaffar mig ett nytt gym kort och börjar träna igen.
- Jag fortsätter att passa ungarna.
- Jag går till frisören och skaffar mig en helt ny frisyr, inte alls kul att se hur han klipper stora bitar från håret och jag har verkligen svårt för att vänja mig vid min nya frisyr.

Jag är alltid ledig varje helg tom på fredagen.

Så på fredagen åkte jag in till city utan några direkta planer förrutom att lämna in min klocka på lagning.
Det blev ett besök på stadsmuseumet och sen bort till globen en runda och på kvällen såg jag på talang med Ann o Linn och sen hade jag filmkväll för mig själv.

På lördagen hade jag bestämmt fika med Lizette, Paulina och Carolina på gammla stan. Det blev en myssig lördag förmidag/eftermiddag med kladdkaka och kaffe och tjejsnack.
Sedan gick vi en liten runda gick bl förbi plattan där var det fullt av tjejer som höll upp justin biber skyltar för att de ville att han skulle komma till Sverige :O
Jag o Lizette shoppade lite sen och det blev en jeansjacka bl till mig :D              
När hon sedan var tvungen att bege sig hemåt gick jag runder för mig själv i Stockholm och bara njöt för Stockholm är verkligen vackert sådär på våren ! :D
På kvällen var jag på irländskpub med Emily.

På Söndagen skulle jag se en tvshow live men jag var en himla tidsoptimist och hann aldrig ge mig av dit men jag gick iallafall på ett gympa pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0