Egoboost med Linda och filmkväll hos Jennie

Jag är dålig på att blogga , jag vet. (börjar alla mina inlägg så typ va ? ;)
Men jag vill iallafall skriva om lite kul saker som har hänt . För det mesta blir det bara jobb, plugg o träning på vardagarna , därför är helgerna viktiga för mig och jag försöker hitta på så kul saker som möjligt.
Förförra helgen hände detta . .

Senast skrev jag att jag skulle ut med mina nya tjejkompisar det blev inte riktigt så då några var sjuka osv.Men jag o Linda gick iallafall ut vi skulle till egoboost höstevent som bl blondinbella höll i. Linda var mycket noga med att vi skulle ha goodiebags så vi var där typ en timme innan de öppnade. Men det var trevligt att stå och små snacka lite. Väl där inne var det super trevligt att gå runt och mingla lite och dricka drinkar som det bjöds på och snacks. Blondinbella var trevlig och gick och hälsade på alla. Vi fick förresten goodiebags.



på lördagen hade Carro bjudit med mig till uteställe men jag kände att jag fick vara lite ekonomisk och det får istället bli en annan gång :)

på söndagen var det filmkväll med Jenni, Linda och Johanna , vi såg bland annat på en min stora feta grekiska semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0