Mattant :/

Denna vecka har jag haft rätt varienda jobb . . jag har som vanligt jobbat som barnflicka mån, tis o tors och sen igår var jag på en skola som mattant och imorgon blir det att jobba på dagis eller ja förskola för dagis får man ju tydligen inte säga.

Att jobba som mattant igår var inte det lättaste, jag kännde mig faktikst mest bara i vägen.  Oftast jobbar jag ju på förskola och då vet man vad man ska göra, man tar egna initinativ och jag är inte för att skryta men rätt bra för det och har fått en hel del possetiv kritik över det. Tror inte kritiken igår som mattant hade varit så possetiv.
Men inte så lätt när man känner att man är i vägen, borde ta egna intinativ och när man väl gör det så blir det bara fel.
Imorgon är det som sagt dags att jobba på dagis, bra det ! =)


Idag har jag har bokat kryssning till nästa  fre - lör, det är kryssning som går från sthlm - åbo och det kommer bara kosta mig och Gina 42 kr. Kryssningar är ju så roliga och det finns gott om billiga kryssningar. Förra gången jag åkte på kryssning åkte jag gratis och då med en tjej som jag inte träffa innan från internet. Umgicks dock inte så mycket med henne o hennes syster då jag hellre ville vara inne på det andra dansgolvet. Men jag träffade andra trevliga typer och var faktikst med lite annat folk tills morgonen hade kommit och folk börjat gå upp för att äta frukost. Karoken och att stå ute på däck och drika en drink medans man dansade till liveband var två av de härliga minnena. Men jag tänkte hella tiden att det hade varit roligare att åka med någon vän som man kännde bättre och nu är det dags för mig o Regina :D:D



Nu ska jag kolla lite till one tree hill och sen måste jag sova för imorgon ska det upp tidigt och jobba och sen ska jag ha en helt amazing kväll med lite nya vänner här i stockholm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0